Saturday, September 27, 2008

Kawan2....




Salam... Ini seorang lagi kawan lama yang aku tak mahu lupa...

Kenapa agaknya si penulis ini sendiri tidak pernah mahu meletakkan gambarnya sendiri? Kerana gambar sendiri tidak penting!!!! Tujuan utama blog ini ditubuhkan (macam kerajaan Malaysia pulak) adalah untuk memberi ruang untuk aku mengabadikan mereka-mereka yang penting dalam hidupku....

Nama si baju oren ini dalam kad pengenalannya sendiri (yalah, takkan kad pengenalan aku pulak) ialah Nur Athirah bt. Zairee. Gambar tersebut (rujuk baju oren) adalah diambil dalam 'cyber cafe' itu sendiri (dimana blog ini ditulis) dan terus di'upload' kerana kecanggihan membenarkan tindakan itu.
Sila rujuk pula gambar si baju hitam itu (atas, kanan), itu juga salah seorang manusia-manusia yang pernah datang dalam hidupku. Namanya Muhammad Fauzal Rizki b. Ishenny. Seorang bukan warganegara yang aku ingati sebagai kawan baik yang aku hargai sampai sekarang.
Alright, folks. Friends may come and go, but friendship stays forever. Be sure to never let the memories fade away... Until then, I love u guys!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...