Tuesday, November 2, 2010

angin merah, bukan marah

.
.
.
kenapa tajuk yang sentapp macam tu?

haha. sekadar mengemaskini cerita-cerita angin merah jambu, merah darah, merah delima dan merah buah naga tempoh hari.



haruslah aku beritahu semula kepada kamu apa yang terjadi selepas kisah aku 'tidak ada strategi untuk menang' itu aku telah -dengan rajinnya- pos ke ruangan ini. atau kalau kamu tak baca pun aku tak kisah sangat. sebab ruangan ini kan untuk aku mengepos memori? (atau bekukannya, macam apa yang aku tulis dengan tulisan warna biru itu)

baiklah, baiklah. kisah itu sudah tamat tarikh luput ya? lupakan sajalah impian untuk tahu nama dia suatu hari nanti sebab aku sudah besar panjang dan sudah layak disaman kalau aku menulis tentang sesuatu yang hak orang lain tanpa kebenaran pemiliknya (nama pun hak milik juga kan? sampai di 'sana' pun kita akan diseru dengan nama ini).

jadi sampai situ sahaja kisahnya. bosan saja kisah aku ini. tidak ada pengakhiran yang lebih menarikkah? yang lebih mengujakan seumpama kisah Cinderella & Prince Charming?

namanya pun sebuah cerita. naratif penuh rasa dari seorang pencerita.















kredit: rajaresep.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...