Friday, October 28, 2011

selamat berjuang wira-wira


(saya mungkin tak tengoklah sebab pengalaman lalu menonton satu-satu perlawanan sukan yang saya menyokong salah satu pasukan, selalunya yang saya sokong itu tak bernasib baik. ridiculous, i know.)

saya selalu macam ini. bila pasukan tu nampak cemerlang gemilang terbilang barulah saya nampak sibuk-sibuk menyokong dan sebagainya. tapi bila pasukan tu suram-suram, gelap gelita aja, (contoh: Arsenal), senyap saya seperti senyapnya mereka. haha. hypocrite, i know.

but hey, i try to remain faithful to Arsenal. i mean, they're still my favourite EPL team. i just don't say much about them now because, well, because there isn't much to talk about. i know they'll be facing Chelsea tomorrow (good luck, Gunners!) but i don't dare to hope for much. is that a crime?

anyway, good luck Terengganu! Semarak Darul Iman, Sokongan Sepanjang Zaman...~ 

pic from http://isugegar.blogspot.com/2011/05/pasukan-bola-sepak-terengganu-liga.html

dan saya pun harus pergi berjuang untuk diri sendiri. final exam is approaching. good luck for us all:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...