Sunday, September 18, 2011

malu lahh~

sempena Minggu Penghayatan & Kefahaman Islam (MPKI) tahun ini, ada pertandingan nasyid merentas semester (alamak, macam peliklah bunyinya. maksudnya semester ini lawan semester itu. yaa...faham tak? takpelah =,=). baru-baru ini sudah dianjurkan nasyid muslimah (di mana kaum muslimin tidak dibenarkan hadir kerana suara perempuan itu aurat. yeah!) dan pada malam ini nasyid muslimin akan mengambil tempat di Dewan al-Khindi. yg ni kaum Hawa macam diriku boleh la pegi tengok kalau nak.

tapi saya amat mengantuk sekarang. semalam saya tidak tidur daripada pukul 2.30am. kerana menyiapkan assignment LDES. penat masih terasa & mengantuk masih bergayutan di kelopak mata (macam syaitan pulak masa kita nak bangun Subuh tu kan? seram2 >.<) 

+, masa nasyid ladies tempoh hari, saya dengan kejamnya (ye, ye, saya minta maaf saya tak pergi support kalian T________T) tidak turun ke dewan. apakahh maknanya jika saya turun pula utk support team gents? 

seperti yg saya kata kepada SenaMaths;

Tak tengok nasyid muslimah tak apa. Bukan nak cari calon isteri.

sekian. berbunyi merenyam tetapi itulah hakikatnya. XD
 

2 comments:

tun_telani said...

hehe... mula2 baca ingatkan husna malu sbb join nasyid tu.. ;) teringat nasyid zaman2 sekolah dulu, suara xde laa sedap pun, tp dr sek rendah smp ke form 4 still dlm kumpulan nasyid sekolah. percaya x? hihi

Husna Mohamed said...

sedapnyaaa suara akaaaakkkk.....hahahaha

mesti cikgu2 teacher yg x bg tecer quit team nasyid tu. komitmen yg sungguh tinggi kot kpd team nasyid sekolah? hahaXD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...